Tick tack!

Ja, klockan den går, å tiden bara flyger. Har knappt hunnit med hälften av allt jag ville göra idag. Men jag har i allafall hunnit leka å bada med Freja, hälsat på min stackars gipsade mamma, målat lite på huset å fikat med vänner... Oj, jag hann med mer än jag trodde. Men det är mycket att göra. Huset e inte ens halvmålat, ändå känns det som om jag målar jämt. Ok, kanske inte jämt men när det är bra väder å Freja sover då målar jag nästan alltid! Tomas klipper gräsmattan just nu, å han har mycket att göra han också. Han har jobbat på här hemma med vedbod å parkeringen. ÅÅÅÅH det blir så bra när det är klart!
Å snart är det midsommar! Härligt, synd bara att sommaren verkar vänta på sig. Det är redan midsommar å inte ett enda dopp i havet än! Men snart  är båten kirrad så då blir det åka av! Längtar sååå!

Och det funkar så bra på jobbet. Nu är det som om jag aldrigvar borta! Alla barn har vant sig vid att jag e tillbaka nu, å de e ju alltid bra. Jag saknar de sååå. Jag trodde faktiskt att jag inte saknade Freja men gud så skoj det är att komma hem å få gosa lite med henne! Snuttfian min!

Men vilket humör hon har! Bara skriker när hon inte får som hon vill å krånglar sig å ormar sig. Fattar inte varifrån det kommer! Förmodligen Tomas... men å andra sidan säger mamma att hennes brorsa var likadan om inte värre... Men det är väl skoj att de har en egen vilja? Bara de inte var så envisa...

Kommentarer
Postat av: Loppa

Hörrö gumman, vemn brorsa!? o vems mamma? Frejas!? Kramiz

2009-06-17 @ 08:01:01
Postat av: Thess

Min mamma! Å min morbror Pelle!

2009-06-17 @ 22:20:53
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Vickie

Gumman, saknar dig också! Kommer upp i sommar så tar vi en tur med båten och badar och solar och dricker en kall jävel, haha!

2009-06-18 @ 17:51:15
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0