Flygplansdop!

Nu finns det ett flygplan däruppe någonstans som heter Freja! Döpt efter MIN älskling! Morfar (min pappa) Har döpt ett flyglan efter henne å just idag är det uppe å flyger för första gången. Sååååå coooolt!



Idag ska vi till Knutbyparken å kolla å lyssna på Barbados å Arvingarna. Själv tycker jag inte så mycket om dansband men det ska bli skoj 'ändå. Mitt lilla "flygplan" ska vara hos mormor å morfar då, om hon nu inte är sjuk. Hon har inte varit sig själv idag... Men om hon verkar frisk så blir det så, annars e jag hemma med henne. Mormor vill ju inte bli sjuk då hon ska opereras på tisdag...

Å första jobbveckan gick bra. Nästa vecka ska jag vara med de större barnen, skönt med lite omväxling. Men jag längtar till i höst när jag ska få börja jobba "på riktigt" med en egen barngrupp å med någon aktivitet. Nu är det mest myspys å lek, men det är ju mysigt det med :)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: annica

gu va roligt, gulligt av honom.!!!

2009-06-07 @ 13:39:08
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: annica

jo det smittar!! jobbit att inte kunna få pussa på henne nu.



ja nu e det bara3 dar kvar sen låååångt lov, nice.



sköterskan sa att det e bra att dricka mineral vatten för då dör bakterierna. sen köpte jag en salva som heter AFTEX ALOCLAIR GEL som tydligen ska funka.



kjam

2009-06-08 @ 22:23:34
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Vickie

Jäklar va coolt!

2009-06-16 @ 18:15:51
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0