Det är inte lätt...

Bej det är det verkligen inte, med en liten tjej som HELA TIDEN stänger av datorn. Hon har hållit på så länge, nyhetens behag har ännu inte lagt sig. Men den gör väl det så småningom... om typ 10 år! Men det är väl lite charmigt också...

I helgen ska jag vara klar med haöva huset, annars blir jag... eh... lessen? Vore skönt att åtminstone ha halva huset avklarat, då kanske man känner sig lite nöjd med sig själv. Känner mig lite missnöjd med att det tagit sån tid, men jaja vad ska man göra? Håller på för fullt med parkeringen också, å staket å vedbod... Hm, kanske man skulle bli klar medett projekt först? Säg det till Tomas!

Har fredagsmys med Freja, karlen e på äventyr med jobbet. Snart åker läsken o ostbågarna fram.

Sen har ju Michael Jackson dött också, måste väl skriva nåt om det. Men vad? Han var inte en stor idol till mig å utan att tala illa om de döda kan jag bara säga att han gjorde bra musik... Resten ska jag ha osagt... Men det är aldrig kul när folk dör unga.

RIP Michael


Kommentarer
Postat av: Ulrika och Alice

Åkte förbi er igår och såg att ni hade fullt upp med tomten :) Det är roligt att hålla på men roligare när det är klart :)

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram

2009-06-27 @ 11:05:19
URL: http://ullisochalice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0