Trötter.

Har kommit in i nästa stadie i graviditeten. Äter bättre nu, fortfarande inte bra mn bättre. Mest blir det godis å onyttigheter. Fattar inte varför jag inte kan stå emot. Käkade glasstårta i måndags kväll. Brukar vara duktig på vardagar men kunde bara inte. Nu är jag trött jämt. Slutade tolv i måndags å brukar va duktig när jag kommer hem, men jag bara låg på soffan hela dagen. Igår hade jag fullt upp, jobbade 9-16, var på möte 16-19 och sen kör 19-21. Åt middag halv tio på kvällen. Hmmm inte så bra men vad göra?

Idag slutade jag också tolv. Just nu softar jag men jag har varit duktig. Har städat hela övervåningen och badrummen. Ska ta resten imorgon. Sen på fredag tarjag det lugnt. Stänger på jobbet så jag har sovmorgon. Börjar ett! Sen ska Tomas på julbord på kvällen så Frejski å jag ska ha fredagsmys, sen blir det kalas hos Tindra på lördag och på söndag blir det OD! Ska bli skoj! Varje dag fram till jul är inbokad nu. Svårt att få in nåt mera, men det går så klart. Det är julbord å lucia å konserter så det skriker om det. Men kul är det.

Jag ÄLSKAR december.

Å idag har jag lite julkänsla eftersom vädret är fantastiskt! JKall frisk luft, solsken och glittrande frost på marken. Världen blir så mycket vackrare då!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0