Lilla julafton idag!

Men gud,samma PRoblem idag igen.Kom knappt in för jag hade glömt lösenordet. Vad är det för fel på mig?

Igår firades jul på jobbet. Julklappar delades ut. Vi går efter ett speciellt schema. Vi utgår från bokstäverna i Lustigkullen, som ju förskolan heter. Och i år var det bokstaven U, alltså skulle julklappen börja på U. Klurigt. Måste gå lite tillbaka i tiden för att förklara. Första året som jag jobbade där var det bokstaven I. Jag hittade skitsöta ljus som såg ut som om de var gjorde i is. Men senare hittade jag isbitar i snoppformar. Var ju bara tvungen att köpa de. Sen året efter så började folk fundera vad jag skulle hitta på för snuskigt i år då. Så då blev det Godissnoppar. Året efter var det bokstaven K, så det var ju rätt enkelt. Å i år var det U. Jag köpte en Uppblåsbar snopp! Hehe den var heeelt underbar! Å vilket liv det vart när hon öppnade den. Hehe,alltid skoj att chocka. Nu funderar jag på nästa år. L som i Lösk_k? Hehe,men det får inte kosta för mycket. Årets gick lite över nivån,men den var ju såååå bra! Jag var bara tvungen!

Idag är det "lilla julafton"! Det är en tradition som jag å min bästis Loppa har. Varje år några dagar före jul så firar vi "lilla julafton". För på julafton hinner man ju sällan ses. Man ska ju träffa släktingar och mysa, å inte vill man ju stressa och sticka från festen mitt i julklappsöppningen! Så detta är perfekt. Å det innebär att vi får öppna julklappar idag också! Freja älskar nog julen. Först fick hon en julklapp av "tomten" som kom till förskolan och delade ut julklappar. Å idag blir det säkert nåt skitskoj från Loppa. Och hon har tjuvätit av mitt julgodis hela veckan. Fast hon leker mest bara. Haha det var typ knäck överallt märkte jag efter att jag gav henne en tredje knäck! Hon åt ju inte, bara sög på de och la de nånstans! Gullunge!

Världens sötaste!

Älskar henne så!

Love U 2!

Kommentarer
Postat av: jessica

god jul till er =) va mysigt ni kommer få det :) kramar

2009-12-23 @ 18:30:34
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0