Gott nytt år!

Jag hoppas verkligen att nästa år blir som ni vill och önskar. Jag hoppas att mitt år blir bra och som jag önskar.

Jag önskar att Tomas 30 årsfest blir en hit. Jag önskar att snön håller sig kvar i alla fall till mars. Sen blir det vår i april och på Frejas 2 årsdag kan vi sitta ute i vårsolen och fika. Jag hoppas på en fin sommar och jag önskar att nästa barn har lika bråttom att komma ut som Freja. Vore ju skönt om barnet kom i början av juni istället för till midsommar. Men det går ju inte att göra nåt åt. Hoppas på en underbar sommar med många små utflykter. Vi ska hålla oss hemm i Sverige nästa år eftersom vi får en liten till. Men det finns mycke kul att göra i Sverige. Djurparker är alltid en hit, vi har varit på 4 olika i somras! Kanske en familjekryssning och fjällenresa? vi får se.

Så har jag några nyårslöften då? Typ samma gamla vanliga. Sluta vräka i mig godis, nu i julhelgen har det inte varit nådigt, godis varje dag! Utan undantag! Men efter imorgon så blir det bara helgerna. Mest för Frejas skull faktiskt. Efter att ungen behagat sig ut ska jag ta tag i vikten. Inte så noga i början eftersom jag tänkte amma men röra på mig, äta bättre, kanske börja på dieten igen. Men jag vet inte om det är så bra när man ammar, får kolla upp det.

Vi har börjat med renoveringen igen. Håller på lite smått med sista sovrummet. Fixar elen och drar nya kablar. Så skönt att ha en karl som kan sånt! Jag bara gör som han säger. Vi vill vara klara med kök och sista sovrummet till sommaren. Sen ska vi hålla på ute. Fixa klart redskapsboden och rensa ur garaget. Fixa rabatter och träd. Jå sånt ni vet.

Nu längatr jag till imrogon. Och till midsommar. Men inte för snapsens skull...

Kommentarer
Postat av: caroline

Vad härligt det lät =)

Ni får ta en fjällenresa, så underbart både sommar och vinter :)



Gott nytt år 2010

Kram

2010-01-02 @ 19:43:04
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0