Hinner inte...

Hum hum, har insett att jag inte hinner med allt... Men idag har jag gjort mycket. Jobbade 6-14, sen hem å måla lite, tvätta å städa ena bilen, tvätta å greja. Hann tom träna inför lördag, ska sjunga i kyrkan igen, e ju dålig på att träna inför sånt. Illa! Men jag hann med en stund idg, allt medan Tomas å Freja var till stan å hämta färg å lekte med en kompis, lilla William som inte är så liten längre.

Känner att jag inte hinner md att blogga ordentligt heller. Har ju inte lagt ut några bilder på evigheter. Men så e de. Jag fokuserar på Freja istället. En tjej som behöver mycket uppmärksamhet å som just nu e ensam ute på altanen... vänta ett ögonblick.

Nej nu e hon hungrig me, det blir lite kvällsfika innan natten.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0