Härligt, härligt, men farligt, farligt

Igår åkte vi till Tage. Efter en väldigt späänande åkturmednågra sladdar så bestämde vioss för att det är dags för vinterdäck,även om vi verkar vara de enda i Uppland sominte har sett snö.

Efter att vi så duktigt bytte till vinterdäck och tvättat båda bilarna så åkte vi till min mamma för att prova en hoppgunga som de har införskaffat. Freja tyckte att det var skoj att kunna stå men hon fattade inte riktigt att den var till för att hoppa i,hon snurrade mest i den.



Sen tyckte min far att Freja skulle leka med honom, så han tog fram lite leksaker... EN SAX Å EN TÄNDSTICKSASK!!! Men han ångrade sig snabbt då hon tömde ut alla tändstickor på bordet. Hehe, så går det. Man undrar ju hur man överlevde barndomen med en sådan far.
                                           

Kommentarer
Postat av: caroline

Jo de ska jag göra när de e klart :)

2008-11-02 @ 18:07:33
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Annica

oj, ja det kallar jag sovmorgon

2008-11-03 @ 16:03:11
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0