beroende...

Ja, jag e beroende. Av satsumas... av mandariner... av clementiner... De går ju bara att äta så här före jul,annars smakar de inge gott. Å jag äter de jämt! Bara idag har jag redan ätit tre, å klockan e bara tjugo minuter över åttapå morgonen! Men de börjar redan ta slut, de räcker inte länge i detta hushåll...

Sen har jag återupptäckt facebook. Har haft en sida där jättelänge men nu har jag återvänt å oj så skoj. Hittade massor av gamla klasskamrater å vänner som man inte sett eller pratat med på LÄNGE! Gå med där du med, så kan vi bli vänner där! Jag har aldrig tyckt att det e nåt, vill hellre träffa folk personligen, men de e lite kul att snacka med folk är, å så kan man ju bestämma träff sen. Jag ska nog till Stockholm å¨träffa Sara någon gång, men det får nog bli efter jul. Har inte sett henne sen högstadiet tror jag.

Ja, idag ska jag å Freja på kyrkis. Det är skoj att träffa andra mammor där. Ja, pappor också, men de är inte där så ofta. Det är ju synd. Hörde att pappor inte är hemma med barnen så mycket. Ocj ja, Tomas ska ju bara vara hemma i tre månader, men det handlar ju faktiskt om pengar. Men sen så ska jag se till att vi deler på att vara hemma med sjuka barn. Det äör ju viktigt att Freja är med sin pappa också. Men det är hon ibland på kvällarna. PÅ tisdagar till exempel så har jag kör, ikväll ska jag på kyrkomöteå på helgerna så är jag också borta ibland. Men vi har ju våran uppdelning som vi har kommit överrens om, jag tar hand om Freja,städning å mat... Tomas renoverar! Å eftersom jag vill ha köket klart så gör jag allt jag kan för att det ska bli så.

Men nu har Freja tröttnat på att sitta själv på golvet, ska ta å leka lite med henne innan vi åker.

Le mot hela världen, och hela världen ler mot dig!


Kommentarer
Postat av: annica

ha ha.. ja jag har oxå blivit beroende av mandariner. och barnen me, så att det går åt enhel del här med!

ha det gött!!

kram

2008-11-05 @ 15:46:54
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo det får vi göra... har lite dåligt med pengar just nu men vi kan börja planera nåt.

2008-11-05 @ 22:43:56
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0