Dop...

... på lördag. Å jag ska sjunga två låtar! Fick reda på igår att de ville att jag skulle sjunga en till. Jag lyssnade på den alldeles nyss å den verkade enkel å fin så det ska jag nog klara av. Hoppas bara de skickar ackorden snart så jag kan öva med guran! Love it!

Alla som känner mig vet att jag älskar att sjunga. jag sjunger jämt å gärna å jag blir så glad när folk ber mig att sjunga. Det borde väl betyda att de gillar det, eller? Hoppas det.

Idag e de torsdag = städdag. Fick inte sova mycket alls inatt så jag snabbstädar å ser sen till att vila lite. Ska försöka komma ut i solen en srtund med. Så härligt väder. Det känns att våren inte är långt borta.

Ikväll blir det bad med tjejerna å sen ska jag nog öva på låtarna. Ja, det var vad den dagen kommer att handla om. imorgon e de FREDAG! Det blir kyrkis, shopping å hälsa på kära vänner. underbart!

ha det bäst å njut av solen nu!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du sjunger jätte fint ju :D de hörde vi i kyrkan på Sagas dop :)

2011-03-04 @ 22:09:03
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0