Nytt år nya möjligheter!

Jepp jepp nu börjar det nya året. Jaja det är den 3 idag men ändå. Jag har lovat att gå ner i vikt till sommaren å att vara modigare vad gäller kläder å accessoarer. Får se vad det leder till.

Va gäller vikten ska jag gå ner 18 kilo till sommaren, jag fixar det om jag går ner ett kilo i veckan å de borde ju inte vara omöjligt.

Sen har jag ett problem med tjejerna. Freja gick upp kvart i elva idag! Så denna vecka ska vi tillbakka in i den gamla lunken. Saga håller på att få en tand så hon e grinigare än vanligt vilket gör att hon vaknar oftare på natten, men det är ju över snart. Hon sover ju så bra i sin säng annars. Hon eså duktig som sover i eget rum.

I veckan fyller Tomas år så året börjar med att jag måste baka, å de blir inte lätt att inte smaka på det... Får se hur det gå med det. En första prövning... Annars blir det dansa ut julen å fika med vänner under veckan.

Just nu äter vi lunch å snart ska vi in till stan till några vänner. Vi ska prata om att åka på en gemensam tripp till Spanien i vår. Mmm vore mysigt!

Känner på mig att 2011 blir ett bra år.

Love U!

Kommentarer
Postat av: jessica

du är så duktig det kommer du fixa bra =) kram

2011-01-04 @ 14:46:03
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0