Fredag igen!

Å jag älskar det så! Just nu sitter jag å käkar frukost med lillan. Smoothie e ju sjukt gott! Ska leta upp lite goda recept så jag kan handla lite och testa andra smoothies. Och nu hör jag hur det dunsar där uppe så snart kommer nog "storan" ner också.

Idag blir det kyrkis, Freja har längtat så! Skoj! Sen blir det hem för lunch å sen när Tomas kommer hem ska vi in till stan å handla lite till trappen. Sen hem för familjemys!

I helgen blir det lugnt. Ska försöka fixa trappen å hälsa på svärfar. Annars blir det nog en spelkväll med Kära Rickard å Fia med lilla Tindra!

Nu skriker Freja efter frukost.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag brukar göra en smoothie som jag älskar:

1 Banan

½ dl blåbär

1 tsk saft

2 dl naturell lätt youghurt.



Mixa allt tillsammans!



Det är guld värd!

2011-01-21 @ 21:12:50
URL: http://minigrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0