Vår?

Hum ja det kändes som det igår. Å vårkänslorna spratt till i kroppen. Tog in äppelkvistar, bytte gardiner, påbörjade vårstädningen. Å idag så läser jag att vintern kommer tillbaka imorgon. Grrr fattar ni varför jag hatar våren???

Jag vet att jag lovade att inte prata väder i förra inlägget men detta var inte väder. Det var årstider. ;)

Menoj, vad jag har varit duktig idag. Trots en liten grinig älskling så har jag hunnit med så mycket småplock å även leka med de en lååång stund ute. Tänkte för mig själv att det var som värsta aerobicspasset så det gjorde det ännu roligare. Undrar hur många kalorier man bränner av att springa på skare på en åker med två tjejer i pulka efter? Att man ibland sjönk igenom skaren gjorde det bara ännu jobbigare. Stön!

Nu ska jag försöka mig på lite nyttigare pannkakor. Gjorde misstaget att fråga Freja vad hon ville ha å hon brukar alltid be om pankakaor trots att hon knappt äter en sen. Så nu blir det pankakor på dinkelmjöl med bär till. Mumma!

Ska nog börja med det nu.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0