Stressigt!

Ja, de känns lite så. Jag ska ha syjunta här hemma idag men måste då städa först, ska även handla in fika och eventuellt baka lite. Å jag skulle verkligen vilja gå på kyrkis med, men jag tror att jag skippar det idag. Annars blir jag nog bara superstressad. Så dagen kommer att bestå av städ, bak, handling och så klart babysim med lillan! Det kan jag ju bara inte missa!

Å oj vad vikten kan pendla mellan två dagar! I lördags std vågen på 77,9 å på måndagen stod den på 80,0. Det var i o för sig efter frukosten men kan det verkligen skilja så? Tror att jag skulle ha haft min mens nu, om jag hade haft den... eller nåt.

Nej, nu vill S ha frulle. Gröt!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0