Snart vår!

Å jag har aldrig längtat till våren så mycket. Mest beroende på att det är jobbigt att behöva klä på Saga så mycket kläder varje dag. Det var annorlunda med F eftersom jag hade inga andra barn som behöver hjälp och som ska skjutsas till förskolan varje dag... Men snart vänder det. Mars imorgon!

Sen märker man att det börjar gå mot våren. Vi måste dra ner rullgardinerna nu, å det är ljust längre på kvällarna! Härligt! Det skulle bli plusgrader i veckan men jag antar att det kommer några minussmällar till innan våren kommer igång ordentligt!

Å jag längtar! Till sommar, till Legoland, till Cypern, till BRÖLLOP!! För en av mina närmaste vänner ska gifta sig i sommar! Vill verkligen vara med under heeeela tiden men de ska ha bröllop i mååånga dagar. Först några dagar i Uppsala för att sen fly till Italien å ha lite efterfest där. Vill verkligen åka med till Italien, älskar det stället! Men vet inte om jag har pengarna till det... Synd...

Sen ska vi ta å åka ut med båten så mycket som möjligt. Lääääängtar!

I helgen har vi renoverat trappen. Nästan klar med slipningen av den. Vi höll på i fyra timmar å det var damm i HELA huset! Hostade å snöt ut damm hela helgen sen ;) Men det börjar ordna upp sig. Idag skulle elektrikern ha kommit men han bidde magsjuk så han skulle dyka upp nästa vecka. Börjar tröttna på att vänta på honom men han får en chans till.

Idag blir det pyssel å småplock. Sen kommer biblioteksbussen så vi ska lämna in å låna nya böcker.

Sen e de mars...

Kommentarer
Postat av: Ullis å Alice

Jag längtar också till våren!! Men jag har hört att mars och april ska bli kallare än vanligt... Tråkig jag är nu va?! ;)

2011-02-28 @ 09:07:49
URL: http://ullisochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0