Denna förbaskade trötthet!!!

Har varit så sjukt trött hela veckan! Å jag ska ändå inte klaga för jag har fått sova ganska bra. Bara gått upp en gång per natt å upp vid 7 på morgonen. Undrar om jag håller på att bli sjuk...

Men idag är det fredag! Härligt. Vi håller på med frukost nu sen blir det kyrkis. Freja har fått bestämma mat idag så det blir korv till lunch å hemmagjord pizza till middag. Mums! Sen har hon beställt pankakor också. Hur kommer det sig att alla barn tycker om samma maträtter??? Mysko...

Igår köpte Tomas en leksak till sig själv. En endurocykel. En motorcykel som han ska leka med. Själv kallar han det "träning". Hehehe... Bara för att jag ska godkänna. Det bästa var när han kollade efter skyddskläder å berättade att " jag måste ha en sån annars kan jag spräcka skallen... å en sån... annars kan jag bryta ryggen av mig... å ett par stövlar, annars kan jag bli av med en fot..."

Sure baby, köp det då.

Men det är han värd. Han har typ ingen fritidssysslesättning what so ever. Å så skulle han å hans jobbarkompis göra detta ihop. Kul. Jag har ju både kören och syjunta mm. Jag får så dåligt samvete varenda gång jag lämnar honom med barnen på kvällarna för han har aldrig lämnat mig med barnen på  kvällarna... Men nu e det hans tur.

Helgen fylls av renovering, familjemys å spelkväll. Längtar!!

Men glöm inte bort att leva i nuet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0