Ännu en helg över...

... å det går fort nu. Det blir bara ljusare å ljusare på morgonen. Så skönt med lite ljus nu. Jag börjar få lite vårkänslor nu när jag håller på med vårstädningen. Så lite vår vore inte helt fel. Men just nu är det sportlov så det kan vänta en vecka till, för sen är det ju mars å då brukar väl våren komma igång.

Idag är det månadg å alltså pysseldag med älsklingarna. Nu sover lillan å F kollar på 5 myror, favoriten just nu. Det e skitbra för hon lär sig nå otroligt mycjet av det. Kan snart hela alfabetet... Å hon e inte ens tre. Ibland undrar jag om det är jag som "pushar" henne lite för hårt men jag tror inte det. Hon älskar att läsa och attt titta på tv. Å just nu e hon i princip blöjfri om dagarna. I helgen vart det inte så etfersom vi satt i bilen mycket och var på äntligen hemma mässan.

På tal om mässan så var den jätteskoj, om man borttar min huvudvärk som var självförvållad... Men mycket information å inspiration vart det. Å så fick man se äntligen hemma gänget live oxå.

I veckan är det sportlov som sagt. Freja är hemma förutom på torsdag då jag ska laga ett hål hos tandis... Idag e de hemma pyssel å utelek. Imorgon vet jag inte. Kanske en sväng till thun´s? På onsdag ska jag lämna in bilen så då tar vi en tur på stan. Finns ju mycket att göra där. Isskulpturer å kanske biblioteket. Leka i parken. Vi får se. Eventuellt kanske man kan göra nåt skoj, kanske biotopia eller nåt.

Men men idag blri det hemma. Skönt efter en helg i Stockholm hos trevliga människor.

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0