Vart tar tiden vägen?

Tycker inte att jag hinner med hälften som jag skulle vilja... Vill träna, ta hand om tjejerna, renovera, jobba, pyssla, träffa vänner, baka... Men jag hinner inte. Man får ju prioritera, å tyvärr så hamnar renoveringen åt sidan...

Förra veckan var toppen. Jag började med ISO-dieten igen eftersom vikten stått stilla länge nu å BANG så förvsann tre kilo på en vecka! Otroligt, men jag antar attdet bara gäller första veckan... Var likadant förra gången jag började med den dieten. Men det är bra för då får man orken att fortsätta! Har gått ner 14 kilo sen augusti men jag har fortfarande 12 kilo kvar så vi får se om jag lyckas till sommaren...

Ikväll ska jag börja med bandy. Det är en motionsträning för damer å jag blev så nyfiken. Har aldrig spelat bandy men det ska bli skoj. Det är ju bara för motionen skull. Sen kör jag zumba två gånger i veckan hemma å promenerar mycket. Förra veckan gick jag väldigt lååånga promenader varje dag. De var på 80 minuter å över! Men jag gillar att gå. Om det är fint väder. Å så har vi bestämt att promenera efter kyrkisen på onsdagar om det är fint väder å då går man ju flera å snackar så då går man långt bara för att få prata en stund.

Men som sagt man hiner inte allt. Renoveringen står inte stilla men rör sig lååångsamt. I helgen har vi städat trädgården, spikat upp lite panel å slipa å spackla taket. Ska börja måla taket denna vecka, hoppas jag blir klar med det så jag kan börja måla fönstret å sen väggarna. Men nu börjar det bli vår å snart vill man ju hålla på ute istället. Nåja...

Prioritering var det. Å jag prioriterar mina barn, mitt välmående å mina vänner. I den ordningen...

Å jag e inte ledsen över det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0