Magsjuka!

Ja, igår var det Freja men idag e de jag... Freja verkar pigg idag så jag hoppas det går över lika fort på mig... Blir en lugn dag idag med då...

Igår tog vi det också lugnt. Tog hand om barnen å plocka lite i hallen där uppe. Ska börja med julstädningen så smått nu. Jag har alltid julstädning i november å det e bara en vecka kvar dit! Sjukt vad tiden går! Har också börjat fixa med julklappar å jag har redan 6 klara! Tomas å jag har bestämt att köpa vår julklapp gemensamt efter jul men jag köper nog åt litet till honom ändå...

Var på möte igår kväll. Det handlade om Lustigkullens framtid. Alltså Frejas förskola å mitt jobb! Inte så många föräldrar var intresserade... Typiskt... Konstigt att politikerna inte intresserar sig om inte ens föräldrarna gör det... I alla fall ska det göras en utredning nu som kommer att ta tre månader å sen får vi se. Hon kunde lova någon sorts förbättring men om det blir ny förskola eller tillbyggnad det vågade hon inte säga. Det lät som om det blir en ny förskola å de e väl bra. Synd också på ett sätt, för huset har sin charm å historia, men det är ju inte gjort för barn... Nåja, det kommer att ta sin lilla tid så vi får se om det har dragit igång när jag börjar jobba i augusti.

Idag fyller mamma år med. GRATTIS MAMMA! DU ÄR BÄST!

Nu lite bilder från igår...


Vi har fixat lite i Frejas hall eftersom den var så tråkig. Nu har det blivit en utställning med några av Frejas finaste kreationer. Sen har jag målat skyltar till tjejernas dörrar. Gudinnan Freja bodde i Folkvang å gudinnan Saga i Sökkvabäck.


Fatta att Saga blir 4 månader på fredag å Freja är nu 2,5 år! Jag tror att tiden går fortare när man har barn...

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0