Jahapp då var det avklarat då.

Nu e alla utom Tomas döpta i familjen... Skönt att ha det gjort å kul var det också. Tack alla som var med å tack för alla underbara presenter till Saga å till Freja med. Å tack alla som tycker att jag sjöng fint!

Funderar starkt på att börja sälja mig som sångerska. Kan sjunga lite på dop å sånt. Jag älskar att sjunga och tycker verkligen om när andra tycker att jag sjunger fint. Själv vet jag inte, tycker väl inte att det låter illa men tror inte att jag skulle komma vidare i idol. Många tycker att jag ska medverka i idol men det är inget jag vill. Jag vill inte bli kändis. Vill inte bli nedkastad av en hemsk jury. Vill bara gå runt å sjunga lite då å då.

Fast det vore ju skoj å se hur långt man kan komma...

Nej, jag tänker inte sjunga i idol!

Idag blev det en underbar dag på stan med kära Loppis! Vi gick å pratade drömmar å pyssel, ska ha pysselkväll. Önskar att jag var mer pysslig. Men när jag har lite ledig tid så sätter jag mig vid gitarren! Nåja, kanske man kan ha lite pysseldagar på måndagarna när Freja är hemma. Hon älskar ju att måla å klippa.

Helgen närmar sig drastiskt. Längtar till marknad å trevliga människor. Det värsta med marknader är allt marknadsgodis!

På tal om det så går det DÅLIGT! Skulle ha joggat igår men fick inte sova under natten (å inte inatt heller) så jag var sååå trött å bara vilade framför tv:n. Tror att vi håller på att bli sjuka allihopa för vi gick å la oss vid NIO! Men skönt var det, fast jag inte fick nån sömn inatt heller.

Nu kom Frejski hem. Hon fick åka med sin mormors förskolebuss till stan efter förskolan. Kul!

Nu ska jag ta emot de å börja med maten!

Love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0