Dukandieten?

Är visst en diet som är poppis i Frankrike. Ingenting jag funderar på just nu eftersom jag ammar men kanske till våren. Någon som har testat eller hört något om den? Man ska visst äta mycket proteiner. I början BARA proteiner å sen börjar man varva med grönsaker. Sen när man nått sin slutvikt så ska man äta bara proteiner en dag i veckan. Undrar om det är så bra för kroppen? Ska nog fråga lillebror om saken...

Idag fick Freja vara hemma igen. Hon va hemma i tisdags men igår gick hon på förskolan. Men hon var visst fortfarande lös i magen å så åt hon inte så mycket... Så jag har henne hemma idag med. Men hon verkar må fint. Slickar nästan upp maten som är kvar i kastrullen, så äter gör hon. Men hon får nog vara hemma ikväll när det är bad. Eventuellt kanske bara jag å Saga kan åka.

Jaha, nu är helgen fullbokad igen då. Imorgon åker vi till Frejas farbror Peter med familj å sover kvar! NICE! Sen på lördag ska vi ha spelkväll med Rickard å Fia å LillTindra. Sen på söndag blir det en heldag med farfar. Å jag hörde någonstans att det blir vintertid i helgen! Det måste jag kolla upp...

Ha det bäst!

PS. Nu vill Frejski ha mer mat fast det är slut. Så magsjuk var hon... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0