Timing!

Ja det är verkligen dags att skaffa ett barn till nu! Freja är ju sååå stor! Hon kan en massa saker. Kan alla siffrorna, några bokstäver, många färger, bland annat rosa och lila! Hon följer enkla beskrivningar som t.ex. "Hämta strumpor" eller "stäng av tv:n". Hon e så duktig! Treordsmeningar kan hon också. "Freja ha bollen" t.ex. Så nu är det dags för en till. En liten bebi som inte kan något och som e totalt beroende av mig och Tomas! Längtar så nu. Å inte bara för att få träffa bebben utan för att det blir allt jobbigare nu. Har ont i ryggen och i revbenen varje dag! Kommer inte längre ner till golvet och tycker att det mesta är jobbigt! Men trots det så har jag städat och oljat in halva altanen idag! Ska olja den en gång till, får se om jag hinner (läs orkar) idg eller om det blir imorgon.

Men just nu tar jag hand om Freja, och det är inte längre ett heltidsjobb. Hon badar ensam i badrummet och jag sitter här och skrattar åt henne. Nu räknar hon någonting. Hon räknar ända till tolv! Men hon börjar trots allt på fem...

Nej, nu ropar hon på mg. Får väl se vad hon vill!

ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: jessica L

ajdå stackare som har ont i revben o rygg. när va du beräknat? kanske inte så långt kvar nu? :) kram

2010-05-03 @ 14:08:17
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0