Deja vú

Men shit va jag älskar mitt arbete. Jag vet att jag har sagt det förut men det är verkligen så. Kommer att sakna det som faen snart! Men i höst ska jag lämna Freja här på dagarna så då får jag insupa lite dagisluft. Det blir inte som förra gången då jag kände mig så utanför och träffade nästan aldrig barnen. Skönt de!

Sitter på jobbet just nu å har rast. Slutar sent i dag men det gör absolut ingenting! Sen ska Frejski å jag åka å bada i Almunge å sen blir det kväller för henne. Sen ska jag försöka städa klart huset, orkade bara med halva igår. Men jag tar det lugnt!

Inte så lugnt som jag kanske borde. Fan va dålig jag är på att lyssna på min kropp! Känner mig så slö och lat när jag ligger i soffan, särskilt när Tomas far runt och fixar och donar. Fick honom faktiskt att sitta inne å kolla på tv igår kväll, så då gick det bra. Undrar om edt är nåt bra på tv ikväll som man kan lura honom med? Får kolla upp det.

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Trollmor till fem

förstår att du älskar ditt arbete, jobba me härliga ungar varje dag =)



ja hon e ju så gått som inskolad, hihi

2010-05-21 @ 07:39:24
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: jessica

ha en kanon fin dag idag på morsdag :) kram

2010-05-30 @ 10:44:51
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0