Underlig känsla...

Freja e på förskolan medan jag sitter hemma vid datorn... Nej jag har inte blivit tokig och lämnat Freja på min lediga dag. Men denna dag börjar jag 12.30 men hade nätverksträff på förmiddagen. Den slutade halv elva så nu sitter jag hemma å äter lunch själv. Mysko känsla. Börjar inte förrän om en och en halv timme!

Igår var min först riktiga jobbdag på typ en vecka. Känns det som i alla fall. Vabbade förra torsdagen, jobbade sen eftermiddag förra fredagen, hade planering hela måndagen och var sjuk tisdag onsdag! Men igår vart det en heldag. Skönt, började sakna mina änglar! Sen på kvällen bidde det bad å sen skrattades det inför sveriges värsta bilförare...

Idag ska vi in till IKEA och köpa lite grejer. En byrå och en ny säng till F!En "riktig" säng! Får se hur hon sover i helgen... Stora tjejen!

Har underliga drömmar. Här om dagen hade jag en mardröm, men fattade inte riktigt vad det läskiga var. Tomas och jag köpte ett hus, men vaknade upp i ett annat hus, men på samma plats. Och sen ringde någon och sa att han hade vaknat upp i vårat hus. Hela världen var snurrig, hus bytte plats, åkrar och ängar förändrades. Men vad var det som var så läskigt med det?

Och inatt sprang jag vasaloppet! I spanien! Sen blev det åska över hela Europa och jag fick problem med mina händer, nåt jättefarligt syndrom. Brorsan fick sin bebis och jag blev jätteavis.

Finns väl ingen som drömmer så skumma drömmar som jag... Eller?

Kommentarer
Postat av: Annica

skönt med lite egentid emmellanåt =)

2010-03-26 @ 14:50:54
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0