Underbara helg!

Underbar helg med visit hos svärfar, sen en heldag i Stockholm men mina föräldrar. Gick på båtmässan och drömde om solvarma klippor vid havet, sen vart det en sväng på ikea med fortsatta drömmar om sovrum mm.

I dag har jag å Freja varit ute i solen hela dagen. Underbara solen sken på oss när vi promenerade mellan hemmet och föräldrarna. Vart mycket promenerande denna helg, å det känns i ryggslutet nu :( Men på onsdag ska jag äntligen till sjukgymnasten! Hoppas man får lite bättring. Mardrömmen är att han säger att jag måste bli sjukskriven fram till förlossningen. Vill inte missa jobbet för allt i världen, inte nu när jag snart ska vara hemma i över ett år igen. Tror inte han säger så dock!

Medan jag å Freja vandrade i solen så har Tomas jobbat på med sovrummet. Nytt fönster är nu insatt och nu håller han på och gipsar i taket! Snart snart är det klart! Ska försöka sätta in några bilder på renoveringen snart, men vi har en ny kamera och ja har inte lärt mig hur den funkar riktigt än...

Söndagskvällen kommer att avslutas med hemmagjord pizza, fika med lillebror och vila för min rygg. Ska ta en varm varm dusch sen, det lindrar!

Ha det bäst o njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0