Hemma igen!

Ja vi kom iland enligt tidsplanen. Mycket rolig resa, och lugn, inte en våg kände jag på hela resan. Bara några skakningar när vi körde in i lite stödde isflak. Och skoj hade vi. God mat och goda drycker. Fast jag drack mest cola. Nja, några alkoholfria drinkar blev det också. Min favorit va sprite med typ 50 jordgubbar! Bartendern tyckte synd om mig... hehe... Men gu vilken skoj resa. Massor av bra musik och dans. Vi provade att dasna line dance. ASSKOJ! Funderar på att börja på riktigt. Det ser så jäkla kul ut när de dansar typ 50 pers samtidigt. Men jag e ju inte så bra... än... men kanske nästa gång.

Det roligaste var ju när jag hade varit ner till hytten å skulle upp igen. I hissen åkte jag med en äldre dam, och hon var liiite dragen om jag säger så. Hon började ta på min mage å sa "Men GUUUU va mysigt!!!" Och sen drog hon snabbt bort handen och tittade sorgsen på mig. "Åh nej, du är säkert inte gravid!" "Jo då", sa jag. !´"Men GUUUU vilken tur!" Skrek hon då. Hahaha va roligt!

Även om resan var rolig så var det skönt att komma hem till donnan. Det är sjukt hur man kan sakna någon efter ett dygn. Vi hade familjemys i sängen hela söndagskvällen.

Men nya vecka nya tag. Imorgon blir det hårt, eventuellt är vi två personal på 15 ungar! Men det ska väl gå. Hoppas vi... Sen ska vi in till Uppsala på onsdag! Inget stort, bara ta oss in, mata fåglarna vid svandammen, leka lite i parken, äta på Max och sen åka hem igen. Hinner inte så mycket mera. Men skoj ska det bli! Och i helgen ska vi eventuellt på båtmässa i Stockholm. Vi har planerat det i alla fall... 

Sniff sniff, nu e de visst dax att byta blöja på lillan ;) 

Kommentarer
Postat av: jessica L

Ni verkar ha haft de kanon mysigt ju :D åh häftigt med linedance :) kram

2010-03-09 @ 15:35:17
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0