Forgive an let die.

KOm å tänka på en gammal James Bond-låt på vägen hem idag. "To live and let die", men i mitt huvud blev det "Forgive and let die", en bra mening som passade för dagen... hehe.

Veckan har börjat å denna vecka är verkligen inbokad, idag e de väl ganska lugnt, tänkte vila å tvätta lite bara, kanske dra till Thuns med mamma en sväng sen. Imorgon blir det en låååång dag. Jobbar 9-16, men ska vara på jobbet klockan 17 så jag tänkte stanna på jobbet. Sen 17-19 är det träff på jobbet sen kör... Å på onsdag ska jag äntligen till sjukgymnasten! ÅH VA jag LÄNGTAR! Var ju för fan flera månader sen som jag ringde å hade ont i ryggen. Sen på torsdag blir det barnmorskan å bad me Frejski. Fredag blir det arbete och träff med kanstorn för på lördag ska jag sjunga i kyrkan. Men helgen e lite "oinbokad". Får se vad vi hittar på, kanske till Stockholm till en kompis en sväng? Får se.

Nu ska jag ge Freja lite mellis å sen ska jag tvätta. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0