Blä, dålig timing!

Jaha igår när Tomas kom hem så åkte vi in till stan och åt middag, sen till Bauhaus och kollade lite grejer å sen till Ica för att handla lite mat. Mitt i Ica började Frejsan att spy! INTE ROLIGT! Jag stod där med spyor i händerna medan Tomas sprang ut och hämtade skötväskan i bilen. Som tur var så finns det underbara människor som ställer upp för medmänniskor i nöd. De hämtade sophink, papper och vatten till oss. Sen var det ingen rolig bilresa hem, och ingen rolig natt heller. Och morgonen kan diskuteras, vi har städat spyor och bytt kläder två gånger sen vi gick upp och klockan e tio över nio... Nu har jag storstädat sängen och skurat toaletterna. Den tredje tvättmaskinen sen igår kväll är igång och mer tvätt väntar utanför... Ingen rolig dag!

Och dålig timing är det, jag ska till barnmorskan klockan ett! Men Tomas ville jobba så han skulle komma hem till tolv så jag kunde ta mig dit. Så får vi se hur vi gör imorgon...

Blä, nu ska jag hänga tvätt och kasta i en ny tvättmaskin. Sen måste Freja få ta ett bad!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men huvva - hur är det idag? Hoppas friskt!

2010-03-20 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0