Uppgradering?

Ja, vad händer egentligen här hemma? Vi håller på med tapetsering i vårt blivande sovrum. Dock har vi sagt att vi bara ska jobba med det när det är dåligt väder så vi har inte haft chansen att tapetsera på typ en månad nu. Skönt att vara ute vid fint väder. Men ute håller vi också på med små projekt. Tomas håller på med parkeringen och trappor. Och jag... jag bara går och är. Finns inte så mycket jag klarar av just nu. Kan inte rensa, gräva eller bära tunga stenar. Men jag fixar med det dagliga. Städar huset och klipper gräsmattan å sånt. Å tar hand om Freja så klart!

Önskar att jag var mer pysslig. Ska ta tag i det och börja pyssla mera. Önskar att jag var mer händig. Vill sy "utemadrasser" som jag såg på Äntligen hemma i tisdags. Vill fixa segeltyget över utemöblerna. Vill fixa kuddarna till båten... Nåja, en dag kasnke... Jag å Freja håller på att samla ihop glasspinnar som vi ska sätta ner i landet så man har koll. Att samla glasspinnar e nåt jag klarar av!

Mmmm älskar glass...

Bara tre veckor kvar nu... Eller en... eller fem... suck.

Längtar!

Kommentarer
Postat av: jessica L

Ja förstår va du menar- Man vill mer än vad man kan när man är gravid. Jag tyckte också de va jobbigt att inte kunna hjälpa Stefan med alla saker. Men de är ju bra också att inte bära allt för mkt:) kram

2010-06-13 @ 16:54:04
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0