Myyyyys!

Sitter vid datorn och softar. Har gett mig Faen på att jag ska vila varje dag. Frejski somnade lugnt efter att ha lekt med alla sina kamrater hela förmiddagen så nu e de lugnt. Håller fortfarande på att tvätta till bebben, men den sköter sig själv mest. Snart e allt fixat för bebben. Ska köpa en ny mjuklift till vagenen för den såg för äcklig ut trots tvätt, sen e vagnen klar. Bilstolen e genomgådd och tvättad, ska bara sättas in, men sån brådska e de väl ändå inte? BB-väskan tänkte jag fixa idag, tänker inte vara lika oförberedd som när Freja kom. Då va typ INGET redo. Men det är ju 4 veckor kvar imorgon så jag har väl lite tid på mig. Men vissa tror ju på den 19 juni å de e ju snart...

Hum vad göra nu då? E så ovan vid att bara sitta å vila. Finns ju inget på tv... Finns ju aldrig nåt på tv... Jo, ikväll e de Poirot. Tomas och jag ser alltid på det. Jag vet, de e lite pensionär över det, men det är skoj!

Ha det bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0