Kärlek!

Idag är det fyra år sedan jag sa "Ja" till Tomas i kyrkan! Fyra år sen jag bytte namn till Myhrberg. Fyra år sen... SHIT va tiden går fort! Idag blir det firande med middag å bio. Hehe vår första bröllopsdag var vi på weekend i Stockholm. Vår andra hade vi en liten Frejski. Vår tredje glämde vi bort! Å idag blir ju ingen större fest direkt. Skulle inte förvåna mig om vattnet går under bion... Men nästa år! Då du!



Sen denna bild har vi gått igenom så mycket. Några kriser så klart men mest bara underbara saker. Resor och äventyr, å så klart Freja och kommande älskling. Men även fortsättningen bjuder på mycket kärlek och äventyr. Älskar dig så TOMAS!


En annan av mina älsklingar!


Ännu en älskling, i magen alltså. Bara 14 dagar kvar nu... den kan komma när som helst! Så spännande. Mätte magen i går och den är 116 cm runt och jag väger nu 94 kilo... blä... Men snart snart tänkte jag tappa typ tio kilo på en dag ;)

LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh va kul, grattis till er på eran dag :) Spännande. snart kommer nog bebisen.. Jag tror i morrn :) kram

2010-06-18 @ 21:23:26
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0