10 dagar kvar nu.

Det närmar sig. Men de som trodde på i lördags hade fel. Nu får vi se om de som tror midsommar har rätt. Freja är borta över hela midsommar, så då kanske man skulle passa på. Åh, jag har aldrig varit från henne mer än ett dygn, hur ska det gå?? Hon ska med mormor och morfar upp till min mormors och morfars stuga i Jämtland. Mysigt. Själva stannar vi hemma å vilar. Vi ska inte lyfta ett finger på helamidsommar. Loppa kommer förbi å då blir det väl sill, potatis å kanske en ostpaj? Men annars ´blir det hemma å sooooova! Hoppas faktiskt att bebben väntar en vecka till så vi får vila över midsommar!

Nu hra jag å Freja fixat med blommor och grödor. Nu blir det lunch sen vila å sen kanske jag ska fixa utemöblerna. Om jag orkar.

Ikväll ska vi fixa klart muren. Bara några stenar kvar. Lägger upp bilder sen...

Hamburgarna ropar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0