Puh!

Lördagen blev en hit. Alla var nöjda och hade mat och dryck hela kvällen. Efterfest hemma hos oos sen och jag fick faktiskt komma i säng ganska tidigt. Tror klockan var typ ett, så det var ju inte alltför sent. Söndagen blev slappdag. Jag gick i pyjamas hela dagen och bara softade. Var ju tvungen att städa lokalen och sen huset när alla hade åkt hem. Men sen gjorde vi inget mer. La oss i sängen halv 7 och somna vid nio. Mmmm. Nice! Denna vecka blir lugn. Snart ska jag på föreläsning, imorgon blir det eventuellt kör (inte om jag fortfarande är hes) och på torsdag blir det ultraljud! LÄNGTAR SÅ! Att äntligen få se det man längtar efter. Allt kommer att kännas så bra efter det. Längtar!

Helgen blir väl lung. Slutar sent på fredag sen sticker vi till Stockholm o tomas brorsa med familj. Mys och fest. Vi ska ta med oss vinet som belv över, annars kommer det aldrig att ta slut. Lugnhelg. Sen e man igång igen med alla inbokade helger. Födelsedagar, maskerad(!) och swn westernkryssning första helgen i mars! Längtar till det med!

Ta vara på er alla. Man vet aldrig vad som kan hända. En vän till mig fick hjärnblödning i torsdags. Jag tänker mycket på henne och på hennes barn. Hoppas att allt löser sig. Hon e så härlig och glad, hoppas verkligen inte att hon blir förändrad på något sätt.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0