Lurad!

Usch känner mig lurad och bedragen... Inte av Tomas, men av en gammal vän. Han har sagt upp bekantskapet, och bara på grund av en skitgrej. Eller, jag vet faktiskt inte riktigt varför, och han svarar inte på mina frågor. Har verkligen försökt kontakta honom på alla möjliga sätt, men omöjligt. Fattar inte varför men jag känner mig så jävla sårad. Jag kan väl förstå att man växer ifrån varandra och jag vill verkligen inte tvinga honom att umgås med mig, men allt jag vill ha är svar! Så trist när man har varit vänner så länge och alltid ställt upp för varandra. Visst har vi haft våra bråk också, men det är väl bara så man vet att man e riktiga vänner? Men nu verkar det slut och jag känner mig lite nere över det.

Nåja, man växer ifrån varandra. Å det är ju inte så att han e min enda vän eller ens bästa vän men i alla fall. Sen kan jag nog bli lite extra stött nu när jag e gravid. Så jävla fånig jag e alltså. Stod på förskolan och kollade på bilder på Frejas avdelning. Fick nästan tårar i ögonen bara jag såg henne... Hmmm. Och titta på tv e farligt. Jag får alltid ont i huvudet av vätskebrist. Gråter hela tiden! Det är någon reklam på en resebyrå där en tjej sjunger: "It´s oh so quiet. Sssh sssh. It´s oh so still, sssh sssh..." Och jag bara stortjuter. Fattar inte ens varför. Det som är värst är när de byter ut ett vinglas mot en babymugg. Då kommer tårarna. Hehe e väl lite extra känslig bara.

Å det märks på dagis med, stackars barn. Jag har inte alls lika mycket tålamod längre. Känner mig som en satkärring ibland. Annars brukar jag vara trevlig mot barnen, typ när de spillerför sjunde gången på två minuter så sa jag "Ooops en olycka till! Det gör inget det torkar vi upp... Lalala" Men nu suckar jag högt och rycker åt mig papper. Ska nog berätta för barnen va det är för "fel" på mig.

Nu skriker Freja på uppmärksamhet. Tror vi eleker en stund innan vi börjar med maten.

Pannkakor... mmmmums.

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0