Klättrig unge.

Ja idag har jag jobbat för första gången detta årtionde. Tyvärr fick Freja vara hemma med pappa för vi hade planeringsdag och då är förskolan stängd för barnen. Så hon får vackert vänta till imorgon. Men oj vad skoj det är att börja jobba igen. Ny termin, nytt tema, nya prövningar och utmaningar. Längtar till barnen som jag inte träffat på länge. De är "mina" barn trots att de inte egentligen är mina. Synd att jag missar deras sista år på förskolan...

Freja är trött på att gå hemma nu, hon saknar dagis. Kompisar, utmaningar och verksamhet. Hon e så trött på att bara sitta inne med oss. Det har ju varit så kallt de sista dagarna så vi har inte varit ute så mycket i år. Men imorgon ska hon tillbaka. Nu kom hon med sina stövlar och vill gå ut. Men icke, snart e de dags för tandborstning å sagoläsning. Skitunge...

Och snart är det trettioårsfets. På lördag. Planerar för fullt nu. Ska kolla upp hur många som kommer, hur mycket sallad och grönsaker vi ska handla och fixa dricka till alla. Vi bjuder bara på läsk, öl och vin. Starkare drycker får alla ta med sig i så fall. Men kanske någon god välkomsbål?

Nej, nu är det dags att lägga lilldonnan!

Good night sweetharts!

Kommentarer
Postat av: jessica

ja klart ni ska hänga emd på nickis nästa gång :) få se när de blir bara :) men de är kul :) kram

2010-01-12 @ 22:35:24
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0