Hjälp!

Sitter hemma. Freja har ögoninflammation och är så förkyld. Men jag har varit duktig. Tvättat två tvättar, städat vinden och målat fönster. Men nu sover donnan och jag tänkte softa vid tv:n. Då slog det till...

Suget!

Har ätit godis í princip varje dag sen jul... Kan inte stå emot. Har precis ätit frysta hallon, men det hjälper inte. Vill ha choklad, chips å glass. Mmmm glass... Inte bra!

Funderar på något annat att göra. Något jag tycker är kul men som inte innebär onyttigheter. Men kommer inte på nåt! Det är fan illa när det enda roligt jag kan komma på är att äta godis! Fan fan FAN! Och det är inte okej att äta godis varje dag, spelar ingen roll om man är gravid!

Nä det blir till att ta fram fler hallon ur frysen....

Kommentarer
Postat av: Ullis och Alice

Ååå, vad jobbigt! Jag vet hur det är... Hade det så under hela graviditeten. Om jag inte åt onyttiga saker mådde jag illa. (satt nog mest i huvudet..)

Måste ju gratta! :) Kul med en liten till.

Hoppas du klarar dig på hallonen. Håller tummarna för att Freja snart blir frisk!

Kram Ullis

2010-01-26 @ 00:05:46
URL: http://ullisochalice.blogspot.com
Postat av: Karin

Har också drabbats av godissuget! Är sugen för jämnan - då jag inte är på jobbet förstås. Så jag trycker i mig päron. Fast de slurkar man ju i sig så fort - vill ha riktigt godis - tur det är en bit till affären..! Och nu är det bara 1kg kvar för mig så väger jag som Micke - känns inte bra. Men men så är livet!

2010-01-26 @ 18:45:01
URL: http://www.noja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0