Vab...

Jaha så var man hemma med sjuk älskling igen då... Denna gången är det riktig ordentlig förkylning. Feber, ögoninflammation och snorigt. Men samtidigt så verkar hon vara magsjuk också. Lite lös i maggen och spydde igår kväll. Men idag är det bättre. Hon har fått i sig lite lunch å lite dricka. Men hon vill inte sova. Men det kan ju bero på att hon sov hela kvällen igår också...

Ska på föräldramöte ikväll då. Inte som förälder utan som fröken. Alltid lika spännande. Man vet ju aldrig vad som kan hända. Kanske är de jättenöjda, kanske har de jättemycket ris att komma med. Men det är väl också bra på ett sätt, så man vet vad man kan ändra på för att kunna bli bättre. Annars kan man ju aldrig veta! Annars kan man ju aldrig bättra sig! Bättre att folk vågar säga som det är istället för att mjäka.

Imorgon ska jag i alla fall få jobba, då ska Tomas få vara hemma, men sen på fredag blir det jag igen. Bra när man kan dela upp det så. Jag behövs på jobbet mest imorgon, fast jag hörde nu att de hade det tufft idag med. Nåja, så är det. Nästa gång är det kanske jag som står där med 13 ungar själv...

Typiskt att Freja inte vill sova, jag hade tänkt måla fönster då. Men det går ju inte om hon är vaken! Nåja, jag har ju städat övervåningen i alla fall. Tänkte ta en vända nere snart också. Så har man gjort lite nytta idag med...

Helgen är fullbokad som vanligt. Eventuellt kommer Loppis hit på fredag å på lördag ska vi fira brorsan och gå på maskerad! "Bad taste" är temat! Hm, hur ska jag klä mig så? Några idéer? Jag fick tolka det hur jag ville... Svårt.

Nej, nu måste jag kolla vad donnan gör...

Kommentarer
Postat av: jessica L

Oj då stcakrs lite.. krya på till henne. kram

2010-02-04 @ 22:56:56
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0