Torsdag kväll...

...å jag e redan i vecka 22. Tiden går ohyggligt fort ibland.

Ikväll blir det familjemys med pizza, mums-mums bak och bad för Freja. Sen ska jag dammsuga och torka golvet här nere så jag slipper det imorgon! För då e jag ledig och tänker bara ta det lugnt! Ska ta sovmorgon, åka in på bokrea, träffa Loppis å sen åka till Leksand! Mmmm längtar.

Freja har nu suttit med ett pussel i säkert tjugo minuter. Bra med en unge som kan sitta stilla med tysta lekar, men det är inte ofta det händer. Njut av stunden.

Njut av friden.

Snart kommer Tomas hem ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja Emilia var där med Daniel :)



Jodå allt är bara bra med mig :D. Måste vara mysigt med en bebis i magen, är lite avis :P

2010-02-25 @ 18:34:09
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0