Trött å förkyld

Fick inte sova så mycket inatt. Saga har hållit i gång. Vill inte sova någon annastans utom på mig, å då kan ju inte jag sova ordentligt. Men nu har jag ordnat hennes säng så inatt ska jag prova ha henne i hennes egna säng bredvid mg. Hoppas det fungerar bra. Hon har varit kinkig hela dagen med, hon kanske är förkyld som jag...

Men jag har i alla fall städat hela huset, fast det inte syns nu när Freja har dragit fram allt igen. Hon leker så fint med Saga just nu. Mina älsklingar.

Väntar på Tomas, sen blir det en långdusch innan vi åker till kusinen som fyller år idag. Min kusin alltså.

Å dieten går bra. Har hållit mitt mål. Det är ju inget jättemål direkt men det känns så bra när man kan hålla det utan problem. Har tom gått ner mer än mitt mål trots att jag fuskar jämt. Ikväll blir det fusk på kalaset till exempel. Imorgon blir det fusk för då ska vi på middag i stan. På lördag blir det namnfest å kräftskiva så då blir det fusk... Men man måste ju få lev också... Eller hur?

Jag hade fan redan tröttnat på dieten annars...

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0