Nu börjas det!

Tomas å jag har slagit vad.

Om jag kan gå ner i vikt till 63 kilo till nästa sommar så ska jag få 15 000 kronor att köpa nya kläder för. Så nu jävlar! Själv ska han också gå ner men jag kan inte bestämma mig för hur mycket. Är 75 kilo för lite? Han är ju kort, så jag tror att det är bra. Han har inte så långt men jag har nästan 25 kilo! Men jag har tänkt ta det lugnt. Äta ordentligare, mindre godis, socker å läsk. Röra mig mera, men jag tänkte inte ta i så hårt. Ska gå på mamma-barn gym en gång i veckan men det börjar inte förrän om flera veckor. Promenader med barnvagnen å kanske jogga nån gång i veckan. För jag har räknat ut att ett kilo i veckan räcker. Så jag börjar nu!

Nja jag har tjuvstartat lite. Började med ISO-dieten i måndags. Gick på den förra hösten å tappa nästan tio kilo innan jag blev gravid igen. Men man ska ära mycket ägg å det verkar som om Saga får utslag av det. Nåja, jag kan ju äta deras middagar å så.

Men ikväll blir det ingen bantning. Ikväll blir det kräftfest!

OOOps nu vaknade Saga.

Ses!

Kommentarer
Postat av: jessica

oj va spännande :) lycka till therese.. åh 15 000 kr va inte dåligt.. hihi :)

2010-08-17 @ 10:15:14
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0