Dåligt gjort i helgen!

Gick upp nästan två kilo över elgen. Nu liger jag ett halvt kilo över mitt mål! INTE BRA! Men kul helg var det men liiite öfr mycket av det goda... Nåja, på´t igen bá.

Har testat stegräknaren men insåg att den inte räknade alla mina steg. Det är väl inte möjligt att bara gå 300 steg en dag? Tror att det var mina alltför stora byxor som var boven i dramat. Men idag har jag gympabyxor och jag har redan gått 1670 steg. Vet att det inte är så mycket men jag har inte rört mig allt för mycket idag. Blir inte mycket till promenixer med Freja hemma, och så har jag grävt upp en stubbe vilket gjorde mig svettig men noll steg... Undrar om man kan räkna om aktiviteter i steg? Ska kolla upp det.

Nej nu blir det INGET slarvande fram till kryssningen den 24 september! Då blir det festa av ! Har lovat mig själv ett glas vin och en drink, men inte mer eftersom jag ska amma Saga dagen efter.

Längtar!

Blev en bild på min älskling istället för en bild på mig!

Så söt å gó e hon!

Kommentarer
Postat av: jessica

Påt igen :) Du är duktig. hur ofta äter du om dagarna? och va brukar du äta som exempel? :) kram

2010-08-31 @ 22:41:54
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0