Magsjukan

Jaha, Freja blev ju inte magsjuk som jag trodde. Det blevjag... Från båda håll så att säga. Trode ju attFreja höll på att bli magsjuk för hon va inte riktigt sig själv, lös i magen å åt inte som hon brukade, och dessutom så går det magsjuka på hennes avdelning. Men det var visst bara tänderna. Däremot vaknade ja imorse å va tvungen att prata lite med toan... Blä. Å jag som skulle på kräftskiva idag :(

Men Tomas åkte i alla fall, så nu jag å Freja hemma ensamma. Hon e rätt så snällFreja men jag tror nog att hon kommer tröttna på att vara inne snart. Tänkte nog gå ut en stund till sandlådan efter vilan, vi får se. Hade väl helst stannat inne idag men det får vi se hur det går.

Hoppas att jag e frisk till måndag. Det är ju typ bara jag som jobbar på min avdelning. Men magsjukan brukar ju gå över fort. Vi får se.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica

usch stackars er, hoppas ni kryar på er båda två =)kram

2009-09-06 @ 15:57:06
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Annica

krya på er!

2009-09-06 @ 16:28:49
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0