Jag e sååå bra!

Fy faan vad jag e stolt ver mig själv! Jag kan ju det här. Bredvid mig står e liten skål med ostbollar å jag känner mig inte ens sugen längre! Har inte tagit en enda heller! Fast de ligger överallt efter Frejas framstorm härinne! Däremot vart det en frukost på McDonalds idag... Inte bra... å dessutom skippade jag både lunch å mellis... inte bra det heller... Va ju på stan hela dagen å Freja å Tomas käka både korv å pizzaslice, men inte jag. Fast det är väl inte så bra att svälta sig heller. Nåja...

Ja vi skulle ju på stan idag. Va på IKEA å köpt lite grejer till Freja, köpte vinterskor till alla å sen ville Tomas kolla lite bilar. Måste ju byta vår Mitcha snart, den faller i bitar. Så på fredag hämtar vi vår nya Volvo! Oj då det var inte meningen. Men Tomas föll för en svart Volvo å den va faktiskt fin å skitskön att köra. Stor å bekväm. Härligt! Å dessutom var den inte så farligt dyr för en volvo. Men det var ju inte tanken att köpa en ny bil idag.Men så vart det, å Tomas e jättenöjd. I gengäld ska jag få köpa massor med kläder när jag har gått ner i vikt sen :)

Nej nu ska jag festa till det lite med en fryst banan med kakao på. Tomas känner sig inte så bra så han har somnat i soffan. Nu e det bara jag kvar. Så vad göra nu då???

Käka banan å kolla tv blir väl bra.

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: jessica

va duktig du är :) fast håller med dej, inge bra o svälta sig. hur går de med allt nu d?? :) går de bra? kram

2009-09-20 @ 14:46:54
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Annica

kul med ny bil!!

jo henrik säger att han ringer dig i morron så kan ni komma överens om en tid.

kram

2009-09-21 @ 17:56:23
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0