Mycket som händer just nu!

Ja datorn krånglar än, men äntligen kom min mobil hem igen. En ny bidde det,den gamla is no where to be found. Nåja, så kan det gå. Tomas har typ tappat bort fyra mobiler sen jag träffa honom, detta är min första borttappade mobil. Illa!

Den senaste tiden har varit fullt upp. Freja e äntligen frisk nu, har varit på dagis igår å idag. Å hon älskar det! Skönt att hon tycker om att gå på dagis. Jag har lite ångest inför att hon går varje dag,men det är ganska korta dagar. Slutar 12 varannan måndag å varje onsdag! Så idag har jg hunnit med mycket. Slutade tolv, hämtade Frejski, fixa mobilenå städade hela övervåningen. Har även fixat lite inför lördag då kören firar 30 år! Jag ska sjunga många låtar men en av låtarna ska jag vara katt å den andra ska jag ha baddräkt! Hehe det blir en syn för gudarna. Jaja, man visar sig ju i baddräkt hela somrarna så varför inte? Det är ju för skojs skull...

Mamma fyller år så vi ska fira henne med... Å min present av mamma å pappa fick jag i helgen. Cats! Så skoj! De var helt otroliga på att dansa, särskilt två stycken som hela tiden kastade varandra till höger å vänster å upp å ner. Helt fantastiska. Det var skitskoj! Freja var hos Jenny, Mathias å Tindra å de fick henne att äntligen dricka mjölk! TACK!

Å snart är det november, sjukt vad tiden går. Jag är klar med höststädningen på övervåningen å jag har köpt två julklappar. Vill ha städning och julklappar klara innan 1:a advent så man kan bara mysa hela december. Hatar julstress.

Älskar jul!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica L

skönt att Freja är frisk nu :) va de vattkoppor hon hade? oj har han tappat bort 4 mobiler, de va som tusan.. hihi.. kram

2009-10-21 @ 21:56:23
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: jessica L

skönt att Freja är frisk nu :) va de vattkoppor hon hade? oj har han tappat bort 4 mobiler, de va som tusan.. hihi..längtar också efter julen, snart är de jul..kram

2009-10-21 @ 21:56:52
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0