Höst

Ja, nu  hösten verkligen här. Det märks väl här hemma, kom hem efter en rolig helg å det va 16 grader inne. Men nu sprakar det i brasan o vi börjar bli småvarma i kläderna.

Ja helgen var kul, men alldeles för mycket avdet goda. Försökte tänka på dieten, men kunde inte motstå då Jenny ville ha lösgodis... Hm, å det fortsatte på lördagen med vin, cider å en liten bit tårta. Skulle ta en kanelbulle men hann bara ta en tugga innan Frejski snodde den å matade hunden med den. Hon försöker hjälpa till hehe. Men det värsta av allt var pizzan till frukost. Delade med Frejski å söta Tindris, men ändå. Mådde illa hela bilresan hem sen. Hur tänkte jag då??? Men men. Å just det ja, det vart ju en bulle hos mor min på kanelbullens dag ida. Illa illa. Har väl gått upp två kilo denna vecka. Vi får se på tisdg. Var ju lite dålig förra helgen men inte lika mycket å då gick jag bara ner ett halvt kilo...

Men som sagt helgen var skoj. Åkte först hem till Anna å Patrik utanför Eskilstuna där det blev goood mat. Sen till Jenny å mathias. Dagen efter var det kalas hos Anna å Peter å så åkte vi hem tidigt imorse för att t upp båten. Så nu e båtsäsongen slut. Vart ju inte så mycket båt för oss iår. Bara två vändor, men nästa år blir det mer! Nu ska vi till mamma om en halvtimma, hon bjuder på middga. Å det bästa är att hon går samma diet som jag så det blir bra mat för mig!

På onsdag ska jag på marknad i Norrtälje å sen i helgen ska vi tillbaka till strängnäs för mera marknad. Helgen efter ska vi IGEN till strängnäs. Tomas å jag ska på CATS på lördagen o alla våra vanliga barnvakter var upptagna. Men då ställde Jenny å MAthias upp. Å Tindra hjälper nog till. Hehehe. Vi får ge igen en annan gång.

Nu ska jag bara softa en stund vid tv:n.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Vickie

Jag har börjat att fasta, så ren måltidsersättning för mig ett tag framöver. Får stötta varandra när suget sätter in :)

2009-10-05 @ 16:24:44
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0