Underbara lördag!

Nej inte fullt fungerande avlopp än, men Tomas har fixat så att vi i alla fall kan tvätta å diska, å pissa i toaletterna. Men vi får vänta på att få göra nummer två... Tur att mamma bor nära;)

Jag klarar mig bra i alla fall. Jag äter så jäkla lite. Mår illa av typ allt. Skitskumt tycker jag. Inte sugen på nåt... inte ens godis. Men jag måste ju äta så jag får tvinga i mig mat... Inte så skoj.

Igår va vi å hälsa på en arbetskamrat till Tomas. Trevliga å supersnälla människor. Väldigt sociala å härliga. Skönt å komma iväg till nya människor lite. Måste verkligen omvärdera några i min närvaro... Men så är det väl, man växer lixom ifrån varandra. Synd though... Kommer väl att få träffa massor av nya vänner sen när Freja skaffar kompisar. Antar att det blir så...

Nu e de bara ja å Frejski sötnos hemma. Tomas e hos en polare i stan, de skulle owla å ha trevligt. Jag var oxå bjuden, men kände inte för att gå ut. Trist, men vi har en trevlig hemma kväll med läsk å lördagsgodis... Ska gå å lägga älsklingen nu å sen se en film tänkte jag. MYS!

På tal om Freja. Sötare unge får man ju leta efter! Alltid glad å härmar allt hon ser å hör. Jag blir så glad av henne. Hur kunde jag leva utan henne? Vad blev man så glad över då? Barn e underbara! Å jag älskar mitt jobb. Underbara sötnosar allihop! Intervjuade barnen i veckan. Några söta svar:

Var bor du?
-I Sveriget.
-Där. (pekar)
-Hemma!

Hur gammal är du?
-8
-11
Mamma är tio.

(Alla barn är 3-4 år...Men alla höll upp rätt antal fingrar men sen gick det åt skogen med räkningen...)

Underbara barn!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica

Usch stackare och vara illamående.. de va jag med i början, men sen fick jag halsbränna när jag var i vecka 2o och uppåt.. blä för de.. vet inte vilket jag tyckte va jobbigaste. men jobbigt var det iaf.. va tror du att de är i magen? pojke eller flicka? :) kram

2009-11-07 @ 23:15:28
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0