Plus ett kilo...

Ja, efter helgens alla strapatser har man gått upp igen då... Fattar inte att det sjka vara så svårt att gå ner några kilo... Nåja, det är ju bara att fortsätta. Och efter denna helg är det nästan konstigt at jag bara har gått upp ett kilo! Sista april firades först i stan tillsammans med Loppa. Båtar, studenter, glass å jordgubbar. Mmmm Sen på eftermiddagen till en kompis för grillat å god dryck. Jag höll mig till Cola men hur nyttigt var det egentligen? Kubb i kylan tills solen gått ner sen åkta jag å Frejski hem efter ett. Dagen efter hämtade jag Tomas å sen åkte vi till brorsan som skulle ha flyttjälp! Grön av avund gick jag omkring i deras tre våningars snygga villa i Sunnersta... Vill också ha... Men jag skulle inte kunna bo så nära inpå grannarna, nej, jag trivs nog bättre här! Tårta, paj å saft... Dagen efter (lördag) fyllde Micke år, så tillbaka för ännu mera tårta å avundsjuka :) Kvällen avslutades med konsert i Faringe kyrka å sen till Knutby rockpuben ör lite för mycket cider å vin. Ont i huvudet dgen efter, men den gick över efter en lång dusck. Sen till Knutby för ännu en vårkonsert å sen pizza å mera cola hemma. Så det är väl inte så konstigt med ett kilo plus???

För att Tomas hjälpte till med en garderob hos brorsan så fick vi en helkväll. Middag, bio å barnvakt! Underbart,längtar. Vi har bokat in onsdagen före Kristi Himmelsfärd. Då ska vi äta på Texas Steakhouse å sen gå på Änglar å demoner. Jag längtar,älskade ju boken.Men då blir man alltid besvilken på filmen... Men jag hoppas på en ganska bra film i alla fall...

Skulle tvätta bilen idag å fixa ute, men regnet faller så jag känner inte för det idag. Istället ska jag tvätta typ tre maskiner, plocka å städa inne, för det behövs...

Så törstig...

Kommentarer
Postat av: Jessica L

De är bara kämpa på igen :)Va inte ledsen över ett kilo.. De är ju ingenting,.

Oj ni har haft full up i helgen med kalas och hjälpt till med flytten. Men va härligt, är det 3 våningar?? oj va stort..



kram

2009-05-04 @ 19:46:11
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Ulrika och Alice

Ja, den här helgen satte sina spår på mig också :) Men man får försöka gå bort det i veckan...

Syns vi på kyskis på onsdag?

Kram

2009-05-04 @ 20:05:22
URL: http://ullisochalice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0