Hinner jag?

Måste bara få sitta neren stund. Har precis dammsugit å torkat golv i hela huset å nu ska jag ut å byta däck på bilen... Tomas fick punktering igårså jag sa att jag skulle nog hinna med det. Men det beror på hur länge Frejski sover. Vi får välan se... Annars har vi oxå hunnit med att åka till förskolan å hälsa på idag på förkolans dag! Kul så att det förslår. Mina söta pojkar från "min" avdelning hängde efter mig som en svans... Hehe sötisar. Längtar sååååå!

Å igår hann jag också med ganska mycket. Vi var på kyrkis  sen hem å ät middag å gå promenad. Sen kratta å fixa ved innan Freja vaknade, lite fööör tidigt... Men sen på kvällen hann Tomas å jag med att fixa lite på staketet. Tyvärr kom det grannar å vänner å störde hela tiden så vi hann inte med så mycket. Men det gör INGENTING! Alltid trevligt med sällskap!

Imorrn e de Fredag å då tänkte vi åka till kyrkis igen Sen får vi se om jag ska städa akvariet, det behövs verkligen. Annars får jagta det nästa vecka.

Här rä några bilder som vi tog igår. Vi hade picknick, jättemysigt!



Härligt var det. Tog en bild på ett så vackert träd, det synsintepå bilden men det är full av äppelblomsknoppar. Sen hittade vi femton kungsängsliljor med.

Nej nu ska jag väl gå ut å hämta däcken...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Vickie

Hur grymt hade det inte varit om vi hade kunnat åka dit tillsammans sen?! Åhhh ROOOOM. Hoppas du tycker filmen är lika bra som jag. Jag tror jag blivit lite besattt. Jag vill gifta mig med Dan brown ;)

2009-05-14 @ 17:43:11
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: Annica

ja det finns ju det, Mio e vi väldigt sugna på!

kram

2009-05-15 @ 12:20:27
URL: http://lillalillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0