Brisingamen

Usch å fy vad tiden går. Om bara tre veckor börjar jag jobba igen! Å vad jag längtar dit! Jag älskar mitt jobb. Tänk er själva att mötas varje morgon av glada barn som kramar å gosar. Mmmm saknar de så. Och jag tror att Tomas kommer att tycka att det är skönt att få vara hemma. Visst ska ju Freja ha uppmärksamhet å tid. Men hon är ju så pass stor nu att hon kan underhålla sig själv en stund. Gullungen min.
Jaha vad har hänt sen sist då? Jag var på kryssning i helgen, å vad ska jag säga? God mat, god dryck (lite för mycket dryck) å roligt sällskap! Borttappade mobiler, nya vänner, tonvis med skratt, karaoke å dans! Synd att jag inte har några bilder från det, kanske Jenny är snäll å skickar över lite bilder sen...

På söndagen var jag i kyrkan å sjöng. Å idag har jag tvättat bilen. Freja var så grinig att jag inte hann med något annat under dagen. Tror att det kommer många tänder på en gång nu... Stackars liten. Kunde inte jogga nu på kvällen eftersom Tomas var hos Tage, men jag tränade aerobics å dans istället. Hittade videor på youtube som jag övade till. Hoppas bara att ingen kollade på genom fönstret.

Höll på att glömma min hemlis som jag gjorde i onsdags. En tatuering! Gjordes hos Henke i Knutby. Ska nog göra lite tjockare linjer sen å kanske skugga den, eller vad tycker ni???


Det är "Brisingamen", gudinnan Frejas halsband som hon fick av dvärgarna. Det var världens vackraste halsband och det har även skyddande krafter.


Kommentarer
Postat av: Jessica L

Oj va tidne går fort, va kul att börja jobba snart :) ska du börja jobba helt och hållet eller bara extra?? :)



Söt Freja är :) hihi.. Kram

2009-05-11 @ 22:13:46
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Jessica L

glömde säga att tatueringen var snygg =)

2009-05-11 @ 22:14:24
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Vickie

Ja visst är det hjärtskärande.. Man kan klicka på länken och skänka 5 kr. Det är lite, men om många gör det så gör det ju skillnad!



Drömde om Freja inatt. Då är det verkligen dags att ses ! :)

2009-05-12 @ 10:54:24
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: Annica

så fint det blev!!!

hör av dig när du vill ha en tid för i fyllning! kram

2009-05-12 @ 21:23:56
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0