Ängel eller demon???

Igår när jag satt vid datorn så var Freja i köket å lekte med sin spis... trodde jag... Efter ett tag började hon gnälla så jag var tvungen at kolla henne...Detta var vad jag såg.


Hehe hon kunde inte komma ner igen. Tur att lådan höll.

I helgen ska jag på klassåterträff, så nyfiken! Ska bli kul att träffa alla igen å se vad det har blivit av alla. Även om jag bor kvar iområdet så träffar man inte särskilt många från den tiden. Synd att den e samtidigt som ESC bara. Men någon får messa mig under kvällen...Någon som känner sig manad?? Jag hejar på Sverige så klart men jag fullkomligt älskar Norges bidrag, han e bara för skön å låten blir jag så glad av!

Å på onsdag ska jag å Tomas på bio! Vi ska se änglar å demoner, å jag har så höga förväntningar på den. Å inte blir det bättre av alla som säger at filmen e så bra... Jag får försöka sänka mina förhoppningar. Ska bli skönt med en kväll på tumanhand!


 

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Annica

hahahahaaaa gu vilken skön bild!!! hon e ju för cool.

2009-05-15 @ 16:01:27
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: erica å co

Ha ha, tokunge!;) Undrar om hon inte kommer göra om det?:)Såg er länk på Ullis sida och kikade in, hoppas allt e bra!Kram Erica å Elliot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0